☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年9月23日星期二

[葆露絲] 保持好身形 覆檢又來啦! + 新產品: Slim Bra 瘦身胸圍



我都忘了是第幾次葆露絲的覆檢時間~

今次可說是夏天最後一次覆檢了~~!~

穿了葆露絲大約9個月了,我的身形已有一定的曲線...

覆檢後體重和身材各部位的數字比前三個月也差不多,沒有太大上落~~~

我已經感到好不錯了!證明今年過了三季都沒有長胖過!

加上我是零運動、零Treatment、長期坐OFFICE的懶惰鬼><

肚腩和pat pat 沒大過真是大幸了!


今次覆檢主要是量度身形,記錄身形的每季變化,顧問為我管理身形尺寸,好讓我沒有太大的上落,20分鐘就走得!

我是約在lunch time的,所以check完仲有時間食飯,哈哈~!~!





葆露絲的店舖櫥窗轉哂新野,因為開始轉秋冬季啦~~

見到櫥窗Model 幾Sexy!!!這款是葆露絲9月新推出的Lace Slim Bra~~~

其實葆露絲的 Slim Bra 瘦身胸圍(見下圖)一向都是皇牌產品,今年還新推出了Lace Slim Bra,修手臂都OK架!



Lace Slim Bra個款都幾靚!有興趣記得落店試試看呢!


講起Slim Bra,有D野想同大家分享。

好多女仔都有手臂粗 (byebye 肉)既煩惱,試留意街上唔少女仔,好多好瘦,但背脊總係有一層層肉。究竟點解?點預防?




之前的blog文我都分享過,一般的胸圍都是幼帶、胸杯太淺放唔哂成個胸部入胸罩內,咁咪令到胸部既脂肪走到背部或手臂,從而會形成手臂有拜拜肉、虎背身材,明明瘦既,都會覺得好肥。。。。。。

要減Bye bye肉,做運動是其中一個方法外,原來著岩胸圍是可以預防架!


葆露絲胸圍腋下有條軟棒設計,能把胸脂肪固定於胸前,顧問形容軟棒的作用是,有效將胸前脂肪於腋下位置刪閘,防止胸脂肪溜向手臂。

另外,穿胸圍時記得要90度彎腰,把脂肪撥好,填滿胸杯,咁就想瘦既地方會瘦,應有肉的地方也隨之然變得更有線條啦!



如果妳都想解開迷思...想自已體形變靚...想生完BB修修,或者唔想再比人誤會有左...(呢個最囧),對Bonluxe葆露絲有興趣的,daidai媽咪絶對可以跟妳分享我的8折購物優惠~!

只要你到任何一間葆露絲分店,說是「daidai(大大)」的讀者/朋友仔,就可以享有一次性全單8折優惠、精美禮品及現金券。

買之前請先通知我,等我比定個會員number妳享8折!




想得到Bonluxe葆露絲的最新資訊,可登記成為網友 (http://www.bonluxe.hk/registration.php)

或者Like Bonluxe葆露絲 Facebook專頁 (www.facebook.com/bonluxe)



Bonluxe 葆露絲分店:
中環威靈頓街地下14號舖 (渣打銀行對面)              Tel: 2327 3218
銅鑼灣霎東街6號地下 (利舞台側)                            Tel: 3422 3328
銅鑼灣謝斐道528號(世貿中心對面)                         Tel: 2573 1218
尖沙咀加連威老道43號(太平館餐廳斜對面)           Tel: 2367 0313
尖沙咀漢口道19號(Adidas附近)                                       Tel: 2735 7858
太子始創中心1樓107室(太子港鐵站B2出口)               Tel: 3157 0922
沙田新城市廣場3期A307舖(鄰近無印良品)          Tel: 2607 0915
荃灣眾安街68號荃灣城市中心1期2樓2020舖     Tel: 2415 6387



相關BLOG:
第一次穿葆露絲@ My BB試用小隊<試穿葆露絲日本功能內衣>
[Bonluxe葆露絲] 穿著1.5個月後的覆檢 + daidai(大大)媽咪有讀者優惠喇!
[Bonluxe葆露絲] 初見成果.數碼電腦立體身材分析機
[葆露絲] 新舊胸圍大對比!
[葆露絲] 天衣造美.春夏的新感覺!
[葆露絲] 吊橋連身束衣

[葆露絲] 夏日選擇:百搭小背心

[葆露絲] 微胖女=好身材?+夏天入手優惠情報





沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails