☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年7月4日星期五

[葆露絲] 夏日選擇:百搭小背心



天大喜訊!

前幾日我磅重,我居然輕了三磅~!!!!

我好耐都冇輕過><

雖然在炎夏,我都沒放棄穿葆露絲~~~


 很多人都關心,著葆露絲會否好熱架!

上一集我介紹過吊橋連身束衣,大家聽到「連身」都怕怕~

但我自己係有KEEP住著~

當然係想身形更靚啦!

同埋我是在上班的日子著~返工有冷氣其實都唔熱!就算在街上走,都是上班、下班& Lunch Time時間,所以我覺得好OK,沒有大問題~~

而放假...尤其係郊遊/湊仔日,我就會比身體休息下,著少兩日束衣...

其實在穿的早期習慣後,就好想天天穿!

幾熱都唔怕~!


但有些朋友仔,真係好怕熱!

我說過,葆露絲係有「夏日版」架!

其實葆露絲既內衣好百搭,你中意搭邊件都得!

我所講既「夏日版」,係MODEL著住果件黑色的百搭小背心:吊橋迷你束衣~~~

就好似圖中咁Mix & Match:胸圍+百搭小背心 +護臀褲


我穿開的葆露絲「天使之手」胸圍,已經能幫好好大忙,將背部多餘脂肪、手臂bye bye 肉及腋下的副乳問題通通集中回應有的地方!

但如果想身形更靚!呢件小背心就能發揮佢既大用途~

它將虎背的肉、隔甩底的肉、副乳的肉...全部修妥!

吊橋迷你束衣係全身束衣既半截版,將上半身唔靚既、多左既肉撥到胸前~

咁就...身材更突出!那就...更加迷人啦~~~

加上夏天著薄身、貼身TEE多,真係要著返件小背心打底,那著TEE就唔怕突舊肥膏出黎~感覺會FIT好多、纖瘦好多架!!!

仲有個秘密---如果配襯Deep V晚裝,只著小背心,連胸圍都唔著,即可塑造誘人效果~!!!!!(嘩!)


如果你已經諗到瘦身方案,就要留意下《Summer Garden》夏日塑身優惠了~

優惠一:購買指定款式的Bra 可免費獲得護臀褲2條 總供價值HKD800
優惠二:購買百搭小背心 可免費獲得提臀褲1條 總供價值HKD1100

哎呀~~~湖水綠色真係好靚呀!好想落舖頭睇下呢><



(************* 我 是 分 隔 線 *************)





各位葆露絲FANS如果想嬴取葆露絲既產品,就要留意下「葆露絲微電影 有獎問答遊戲」活動了!

大家只要留意表格上的時間,like葆露絲Facebook,之後進入觀看葆露絲〝天衣造美〞微電影,答問題,答對而又合資格的3位幸運兒均可獲贈BONLUXE葆露絲胸圍一個,問答遊戲會分3階段進行,各階段分別會送出Slim Bra, Angel Touch天使之手bra及BONLUXE Sport系列胸圍。

<遊戲連結>




除了首3個有獎問答遊戲外,更會於2014年7月25日舉行名為《我眼中的 "女性美" 拍攝比賽》的比賽,主要是根據大家對女性美的看法,用相片或影片將其看法表達出來。是次活動,有幸邀請到才子陶傑先生率領一眾評判從每個組別中選出最佳作品,可獨得$20,000葆露絲內衣禮券,更設網上投票活動,讓全民投選出〝最具人氣作品〞。

另外,相中或片中主角更有機會獲得《葆露絲一年模特兒合約》。
人人有份,永不落空。只要成功參加活動,均獲千元獎賞!!!



如果妳都想解開迷思...想自已體形變靚...想生完BB修修,或者唔想再比人誤會有左...(呢個最囧),對Bonluxe葆露絲有興趣的,daidai媽咪絶對可以跟妳分享我的8折購物優惠~!

只要你到任何一間葆露絲分店,說是「daidai(大大)」的讀者/朋友仔,就可以享有一次性全單8折優惠、精美禮品及現金券。

買之前請先通知我,等我比定個會員number妳享8折!




想得到Bonluxe葆露絲的最新資訊,可登記成為網友 (http://www.bonluxe.hk/registration.php)

或者Like Bonluxe葆露絲 Facebook專頁 (www.facebook.com/bonluxe)



Bonluxe 葆露絲分店:
中環威靈頓街地下14號舖 (渣打銀行對面)       2327-3218
銅鑼灣霎東街6號地下 (利舞台側) Tel: 34223328)
銅鑼灣謝斐道528號(世貿中心對面) Tel: 2573 1218
尖沙咀加連威老道43號(太平館餐廳斜對面) Tel: 2367 0313
尖沙咀漢口道19號(Adidas附近) Tel: 2735 7858
太子始創中心1樓107室(太子港鐵站B2出口) Tel: 3157 0922
沙田新城市商業大廈511-512室(近一田百貨) Tel: 2607 0915



相關BLOG:
第一次穿葆露絲@ My BB試用小隊<試穿葆露絲日本功能內衣>
[Bonluxe葆露絲] 穿著1.5個月後的覆檢 + daidai(大大)媽咪有讀者優惠喇!
[Bonluxe葆露絲] 初見成果.數碼電腦立體身材分析機
[葆露絲] 新舊胸圍大對比!
[葆露絲] 天衣造美.春夏的新感覺!
[葆露絲] 吊橋連身束衣





關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails